no-img
مبانی نظری,پرسشنامه,پروتکل های روانشناسی,پروپوزال| پژوهشی

مبانی نظری تبلیغات،فروش محصول | مبانی نظری,پرسشنامه,پروتکل های روانشناسی,پروپوزال| پژوهشی


مبانی نظری,پرسشنامه,پروتکل های روانشناسی,پروپوزال| پژوهشی
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

مبانی نظری تبلیغات،فروش محصول
pro
مهر ۲۶, ۱۳۹۶
۱۵,۰۰۰ تومان
0 فروش
۱۵,۰۰۰ تومان – خرید

مبانی نظری تبلیغات،فروش محصول


مبانی نظری تبلیغات،فروش محصول

 

توضیحات:

 

فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

تعدادت صفحات: ۱۲ صفحه
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری

 

فصل دوم: پیشینه تحقیق

تاریخچه :‌

پانزده سال پس از پایان جنگ جهانی دوم ،‌تبلیغات آمریکایی، مسائل مربوط به خودروها، بزرگراه ها، الگوهای جدید مصرف شهری و انفجار رسانه های تبلیغاتی را به مرحله ای سوق دادند که موفق ترین نقطه تاریخ آمریکا از سال های دهه بیست به بعد بود. با پشت سر گذاشتن قحطی دوران رکود اقتصادی و تنگناهای زمان جنگ ،‌سود حاصل از تبلیغات دو برابر شد و فقط در پنج سال ( از ۱۹۴۵ تا ۱۹۵۰ ) از ۹/۲ میلیارد دلار به ۷/۵ میلیارد دلار رسید.

خیلی از خاطره انگیزترین آگهیهای دهه پنجاه به طریقه متحرک سازی یا نقاشی‌های ثابت بود.

معروف ترین آنها، نقاشی متحرک ژل –ا بود که کار مشترک موریس سنداک و سائول استینبرگ به حساب می آمد. برخی از شخصیت های خلاق شده در آن زمان هنوز به کار گرفته می‌شود مثل پریان در حال غرق پاک کننده آژاکس ،‌طوطی تیغ ژیلت، پنگوئن سیگار کول و اسپیدی آلکا- سلتزر.

زنان صرفاً در خدمت فروش نبودند بلکه به خرید اجناس کمک می‌کردند. به تبع امروز نهی هایی که در استفاده از زنان به عنوان معرف اجناس پیش آمد در نظام تبلیغات ردپایی آشکار از توصیف مردانه به چشم می خورد.

برای اینکه بخواهیم به موج تازه ای که در تبلیغات پدید آمده بود اشاره کرد باید از آگهی آلکا-سلتزر یاد کرد که در ۱۹۶۴ ساخته شد. این آگهی درباره معده و اشتها بود. سال ها بود که کودک کارتونی به نام اسپیدی آلکا –سلتزر مردم را زیر سلطه خود داشت. این کودک کلاهی قرصی شکل به سر داشت و با جیغ و داد و صدای حاصل از باز کردن شیشه نوشیدنی ها ،‌مردم را سرگرم می‌کرد. آژانس جک تینکر با بررسی این کارتون تصمیم گرفت که به آن کمی طنز و واقع گرایی اضافه کند. فیلمی‌که آن آژانس ساخت چیز زیادی برای نمایش نداشت اما خیلی سریع موفق شد که مردم را به وجد در آورد و در آنها ایجاد هیجان کند. پیام آگهی این بود :‌هیچ اهمیت ندارد که معده شما چه شکلی دارد ،‌اما اگر دوست ندارید معده تان از شکل بیفتد ،‌از آلکا –سلتزر استفاده کنید. پس از مدتی ،‌این فیلم به یک نمونه کلاسیک تبدیل شد.

برنامه های تلویزیونی مرسوم در اواسط دهه شصت، کمدی های دیوانه وار بودند که موقعیت های خیالی داشتند. آن موقع بهترین دوست اسبی سخنگو، بهترین همسر زنی ساحره ،‌بهترین عمو موجودی اهل مریخ و بهترین مادر خودرو بود. با در نظر گرفتن آن زمان کمی عجیب به نظر می آید که یکی از مهم ترین شخصیت های عامه پسند، شوالیه ای سفید به نام آژاکس باشد.

یکی دیگر از آگهی های جنجال برانگیز که تاثیر بزرگتری به جای گذاشت ،‌گزارش سازمان جراحی عمومی‌بود که در ۱۹۶۴ پخش شد. این گزارش مربوط به سیگار، سرطان و خطر سلامتی بود.

ممنوعیت آگهی های سیگار در تلویزیون در ۱۹۷۱ بود.

آگهی های دهه هفتاد به لحاظ سبک ساخت و روش‌های مدیریتی ،‌شباهت کامل با آگهی های دهه پنجاه داشت. در شروع این دهه شرایط کساد اقتصادی ،‌فروش سخت را موجب شد.

در اواخر دهه شصت و اوایل دهه هفتاد، جنبش آزادی زنان به فعالیت هایی در ارتباط با تصویر عرضه شده از زنان در آگهی ها پرداخت.

با خارج شدن از روش‌های طنز آمیز سدل مه یر ،‌صمیمیت رینی و رئالیسم پیتکا ‌،و ندیوهانی فوسیتی راک ام تی وی تصاویر درخشانی را پایه ریزی کردند که به وسیله گرافیک های رایانه ای و تمهیدات ویدویی و الکترونیکی به دست آمده بودند. این آگهی‌ها با استفاده از تصاویر مهیج مونتاژ شده و موسیقی های تند به چشم بیننده حمله می‌بردند. شورولت به عنوان " ضربان قلب آمریکا " خود را به این روشن مرسوم واگذار کرد.



موضوعات :
ads

دیدگاه ها