no-img
مبانی نظری,پرسشنامه,پروتکل های روانشناسی,پروپوزال| پژوهشی

پیشینه پژوهش بررسی رابطه انجام بازی های رایانه ای و میزان مطالعه دانش آموزان مقطع راهنمایی | مبانی نظری,پرسشنامه,پروتکل های روانشناسی,پروپوزال| پژوهشی


مبانی نظری,پرسشنامه,پروتکل های روانشناسی,پروپوزال| پژوهشی
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

پیشینه پژوهش بررسی رابطه انجام بازی های رایانه ای و میزان مطالعه دانش آموزان مقطع راهنمایی
امتیاز 5.00 ( 1 رای )پیشینه پژوهش بررسی رابطه انجام بازی های رایانه ای و میزان مطالعه دانش آموزان مقطع راهنمایی">more »">
pro
شهریور ۱۶, ۱۳۹۶
۱۰,۰۰۰ تومان
0 فروش
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

پیشینه پژوهش بررسی رابطه انجام بازی های رایانه ای و میزان مطالعه دانش آموزان مقطع راهنمایی


پیشینه پژوهش بررسی رابطه انجام بازی های رایانه ای و میزان مطالعه دانش آموزان مقطع راهنمایی

 

توضیحات:

فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

تعدادت صفحات:۲۱ صفحه
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

یک نمونه از پیشینه های داخل متن

 

متغیر : رسانه های اجتماعی، شبکه های اجتماعی، کاربردهای آموزشی و تربیتی رسانه های آموزشی، بازی های رایانه ای، کاربردهای آموزشی و تربیتی بازی های رایانه ای

توضیحات: ۵ پیشینه داخلی و ۲۲ پیشینه خارجی (word) به همراه منابع آنها

با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها مناسب برای پایان نامه

 

هدف: این پژوهش به بررسی رابطه بازی های رایانه ای با میزان مطالعه در میان دانش آموزان دختر و پسر مقطع راهنمایی شهر کرج در سال ۱۳۸۹ می پردازد.

روش تحقیق : روش پژوهش پیمایشی است. اطلاعات بدست آمده توسط پرسشنامه محقق ساخته گردآوری شد. نمونه آماری دانش آموزان مدارس راهنمایی دخترانه و پسرانه شهر کرج به حجم نمونه ۳۸۴ نفر بوده است.

یافته های تحقیق: یافته ها نشان داد که علیرغم مطلوب بودن وضعیت مطالعه دانش آموزان، دانش آموزان پسر بیشتر از دختران مطالعه می کنند و پسران به بازی های رایانه ای بیش از دختران می پردازند. همچنین یافته ها نشان داد که بین مطالعه و انجام بازی های رایانه ای رابطه معنی دار وجود ندارد. همچنین تحقیق نشان داد که بین وجود و عدم وجود امکانات بازی های رایانه ای و مطالعه دانش آموزان رابطه معنی دار وجود دارد.

 



موضوعات :
ads

دیدگاه ها